Meest gestelde vragen
Bij Van der Kooij bieden wij standaard zes maanden garantie op al onze sieraden.
Mocht er echter na deze periode iets gebeuren met uw sieraad, nodigen wij u van harte uit om bij ons langs te komen. Wij bekijken graag wat we voor u kunnen doen. Onze garantieperiode is niet strikt beperkt, want wij begrijpen dat elke situatie uniek is. Uw tevredenheid staat bij ons altijd voorop, en we streven naar een passende oplossing.
Wij zijn op openingstijden van onze winkel altijd telefonisch bereikbaar.
Natuurlijk kunt u ons ook e-mailen met vragen en andere opmerkingen. Ook is er een live chat beschikbaar via onze website. U kunt ons een berichtje sturen via WhatsApp en dan komt u direct in contact met ons. Dan kunt u direct al uw vragen stellen.
Wij hanteren een retourtermijn van dertig dagen.
Natuurlijk begrijpen we dat er situaties kunnen zijn waarin dit termijn om geldige redenen wordt overschreden. In dat geval kunt u contact met ons opnemen, en kunnen we samen overleggen over de mogelijkheid om het artikel alsnog te retourneren.
Zeker! U kunt artikelen naar keuze reserveren in de winkel.
Selecteer het tijdslot waarop u wilt langskomen, en de artikelen staan voor u klaar. Wanneer artikelen niet op voorraad zijn in de winkel, wordt de afspraakdatum minimaal twee dagen later ingepland
Ja, die hebben wij!
Onderaan onze website of via de pop up op de website kunt u zich eenvoudig aanmelden. Wanneer u zich inschrijft voor de nieuwsbrief, ontvangt u direct een welkomstcadeau in de vorm van korting op uw eerste bestelling.
Dit betekent dat het product niet op voorraad is.
Het kan zijn dat het product weer op voorraad komt, maar het is ook mogelijk dat het niet terugkomt. Heeft u interesse in een uitverkocht product? Neem gerust contact met ons op, dan kijken we wat we voor u kunnen betekenen. U kunt zich ook inschrijven voor onze e-mailnieuwsbrief, zodat u altijd op de hoogte blijft van sieraden die weer op voorraad zijn.